گروه تحقیقاتی بیوآرت لند

موزه میکروبی

چکیده این مقاله در خصوص :

این مقاله در تاریخ: تهیه شده،
و توسط :گروه تحقیقاتی بیوآرت لندبه انتشار گذاشته شده است.

محتوای جدول

موزه میکروبی

موزه میکروبی کجاست؟ شما نمی توانید آنها را ببینید ، اما آنها اینجا هستند.

آنها در آنچه بویی می دهد و آنچه مزه می کنید وجود دارند.

آنها هنگام غذا خوردن ، هنگام تنفس کردن نیز با شما هستند. آنها همه جا هستند و در همه چیز دخالت می کنند. چه مریض بشویم ، چه سلامتاین موجودات می توانند ما را نجات دهند یا نابود کنند.

گروه تحقیقاتی بیوآرت لند
دیوار قارچی اثر هنری بزرگ هنرمند هلندی لیزان فریسن است که از فرش‌های پشمی «الهام گرفته از زیبایی زندگی نامرئی اطراف ما» استفاده می‌کند

بدون میکروب ها ما انسان ها وجود نداشتیم. لیزان فریسن تلاش انسانها برای از بین بردن قارچ‌ها از محیط روزانه‌ را به عنوان نقطه شروع کار هنری خود می‌داند. او با تبدیل قارچ ها به هنر، زیبایی آنها را در معرض دید قرار می دهد. جاسپر بیوککس، میکروبیولوژیست و رئیس موزه میکروپیا می‌گوید که با دیوار قارچی علم و هنر به هم نزدیک تر می شوند و امیدواریم که بازدیدکنندگان از زندگی نامرئی، اما ضروری در اطراف خود شگفت‌زده‌ شوند. پس از بازدید از موزه میکروب ها دیگر هرگز خود یا جهان را به همان شکل نخواهید دید

موزه میکروبی که در قلب آمستردام قرار دارد، دارای نمایشگاه‌هایی مانند ظروف پتری پر ازآثار هنرمندانه است که طرح‌های طبیعی ایجاد شده توسط آن‌ها را نشان می‌دهد.یک «اسکنر» که دقیقاً نشان می‌دهد چه چیزی و کجا روی مردم رشد می‌کند. همانطور که در محوطه موزه قدم می زنید، می توانید چیزهای جدیدی در مورد علم بیاموزید که درک شما را بین علم و زندگی روزمره بیشتر خواهد کرد. در آزمایشگاه، تکنسین های آزمایشگاهی می توانند به مهمانان در هر سنی در مورد میکروب ها، علم و زیست شناسی و، علم و هنر و همچنین آنتی بیوتیک ها آموزش های ارائه دهند.

دنیای میکروارگانیسم ها مکانی تعاملی است که در آن امکان اسکن بدن شما برای یافتن تعداد و نوع میکروب هر قسمت وجود دارد. فضایی که در آن میکروسکوپ ها و ذره بین های بزرگ برای مشاهده میکروب های موجود بر روی اشیاء در خانه، روی گیاهان یا حتی حیوانات موجود است. فرصتی برای شگفت زده شدن از تعداد آنها، شکل ها و حرکات آنها.
آزمایشگاه موزه میکروبی از طریق یک پنجره قابل مشاهده است که در آن تکنسین های پروژه های تحقیقاتی را انجام می دهند

سوالات متداول

دیگر مقالات علمی بیوآرت

آینده ای با طعم قارچ

بیوآرتیستی که با استفاده از هنر زیستی روشی را ابداع کرده‌ است که از نیروی بیولوژیکی قارچ‌ها برای ایجاد طیف وسیعی از جایگزین‌های زیست تخریب پذیر و سازگار با محیط زیست استفاده می‌کند.

biology and art

هنر زیستی

هنر زیستی به عنوان یک مجموعه از فرآیندهای خلاق و پیچیده مطرح است که در آن هنرمندان با استفاده از ترکیبی از علوم زیستی و هنر، آثارهنری خلاقانه‌ای خلق می‌کنند.

بیوآرت لند

مشاغل زیستی در آینده

پیش بینی می شود برای مشاغل آینده آموزش هایی بینیم که شاید امروز برایمان ناشناخته و عجیب به نظر برسد. این احتمال وجود دارد که بیشتر مشاغلی که یادگیرندگان امروزی در پانزده سال آینده انجام خواهند داد، هنوز اختراع نشده باشد.

با میکروسکوپ از آزمایشگاه تا گالری

با میکروسکوپ از آزمایشگاه تا گالری

گروه تحقیقاتی بیوآرت لند

هنر نقاشی روی آگار

نقاشی با باکتری ها هنری است که با استفاده از رنگدانه های میکروبی به عنوان رنگ و سوآپ آزمایشگاهی به عنوان قلم مو بر روی پلیت آگارانجام میگیرد.

گروه تحقیقاتی بیوآرت لند

هنر، واکسن فوق العاده

هنر به عنوان واکسنی موثر در روزگار کرونا می تواند موجی نو بیافریند و به کمک خلاقیت و زیبایی انسانهارا از سراسر جهان به آرامشی در پس وحشت دعوت کند.

کرونا در دست هنرمندان

نقش هنر در زمان همه گیری ویروس

هنر عمومی می تواند به عنوان یک ابزار هدایت کننده در یک بحران به نفع رفاه عمومی انسان استفاده شود. هم اکنون ما شاهد رشد فزاینده ای هنر در طول همه گیری ویروس COVID-19 هستیم.

اهمیت بیوآرت از تلفیق هنر و زیست شناسی

اهمیت رشته بیوآرت(Bio-Art)

بیوآرت(bio-art) یا هنر زیستی بعنوان پدیده‏‌ای جذاب برای آینده‏ بشر بسیارحائز اهمیت است.در حال حاضر شاهد دیدگاه نوینی از هنر و تکنولوژی هستیم که روزنه جدیدی برای همکاری بیشتر بین هنرمندان و دانشمندان را باز می کند.

گروه تحقیقاتی بیوارت لند

بیوآرت جلوه ای از هماهنگی با طبیعت

دسته بندی این مقاله: سرزمین علم و هنر, مقالات علم و هنر